kedd, február 19, 2019
Civil Hírügynökség

Titkárnőt (titkárt) keresünk

allaskereso2-180704

A Magyar Vöröskereszt Pest Megyei Szervezete munkatársat keres

Munkakör megnevezése: titkárnő (titkár), munkaügyi asszisztens
Munkáltató: Magyar Vöröskereszt Pest Megyei Szervezete
Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület Bikszádi utca 43.
Munkavégzés időtartama: határozatlan idejű
A foglalkoztatás jelege: teljes munkaidő, rendes munkarend

Az új munkatárs feladatai lesznek:
• postai küldemények kezelése (fogadás, iktatás, kézbesítés, feladás);
• levelezések előkészítése;
• az Igazgatóság iratanyagainak kezelése, archiválása;
• ügyfélkapcsolat szervezése;
• hivatalos szervezeti értekezletek, megbeszélések jegyzőkönyvezése;
• belső információs rendszer karbantartása;
• munkaügyi asszisztensként a munkavállalók ki-és beléptetésének adminisztrációja;
• munkaszerződések, „tájékoztatók”, munkaszerződés módosítások elkészítése;
• a munkavállalók személyi anyagainak kezelése;
• megbízási szerződések elkészítése, kezelése;
• munkaköri leírások kezelése;
• a pályáztatással kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása;
• a munkatársak foglalkozás egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálatainak nyilvántartása;
• a munkavállalók éves szabadságának megállapítása, vezetése, nyilvántartása;
• éves utazási utalványok elkészítése;
• a havi munkaidő jelentés elkészítésében történő részvétel;
• részt vesz az adatszolgáltatási kötelezettségek elkészítésben

Az új munkatárssal szemben támasztott alapvető elvárások:
• középfokú végzettség és középfokú személyügyi/munkaügyi szakképesítés;
• 10 ujjas vakon gépelés;
• magas fokú bizonylati fegyelem;
• megbízható, precíz munkavégzés;
• határozottság, nagyfokú önállóság és pro aktivitás;
• magas szintű MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) ismeretek és gyakorlatias alkalmazásuk;
• új ismeretek megszerzésére való nyitottság;
• kommunikatív és a csapatmunkában aktív személyiség;
• ügyfelekkel és munkatársakkal szembeni segítőkészség és empátia;
• az átlagostól magasabb szintű stressz tűrő képesség

A pályázat elbírálásakor előnyt jelent:

• irodai titkár, irodai asszisztens, ügyviteli titkár, irodai adminisztrátor szakképesítés;
• munkaügyi területen szerzett tapasztalat;
• a Magyar Vöröskereszt szervezeti felépítésének és működésének általános ismerete;
• nyelvismeret (preferált: angol/német);
• honlap tartalomszerkesztési ismeretek és gyakorlatias alkalmazásuk;
• „B” kategóriás jogosítvány (gyakorlott gépjárművezetői tapasztalat)

A jelentkezés feltételei:
• magyar állampolgárság;
• büntetlen előélet;
• szellemi és fizikai cselekvőképesség;

Pályázati anyag összetétele:
• részletes –1 évnél nem régebbi önarcképes – szakmai önéletrajz;
• a bruttó fizetési igényt is tartalmazó, kézzel írott motivációs levél, amely tartalmazza a bruttó bérigényt;
• szakmai ajánlások (opcionális)
• az iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány másolati példánya;

Pályázati anyag benyújtásának módja:
• elektronikus úton (pdf, jpeg, word formátumban), a pestmegye@voroskereszt.hu e-mail címre elküldve;
• az elektronikus levél „tárgyában” kérjük a munkakör megnevezésével együtt a következő munkaköri kódot is szerepeltetni: „Titkárnő (titkár), munkaügyi asszisztens – 4/1/2019.”
• Jelentkezés határideje: január 23.

A pályázatok elbírálásának menete:
• kizárólag a jelentkezési határidőn belül, a „Jelentkezés feltételei, módja, határideje” bekezdésben leírtaknak maradéktalanul megfelelő pályázatok kerülnek elbírálásra;
• a kiválasztott pályázó (pályázók) egykörös személyi beszélgetésen vesznek majd részt,
• csak az interjúra behívott pályázókat tájékoztatjuk.
A pályázatok elbírálásának határideje: 2019. január 25.

Az álláshirdetés kiírója a Magyar Vöröskereszt Pest Megyei Szervezete fenntartja a jogot, hogy nem hirdet eredményt, valamint a kiírt álláshirdetést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítja, és bármikor visszavonja (törölje).

A munkába állás általános feltételei:
• a munkavállaló személyi okmányainak, iskolai végzettségeit-, illetve a munkakör ellátása szempontjából releváns szakképesítéseket igazoló bizonyítványok eredeti példányainak bemutatása;
• eredeti, 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
A munkába állás legkorábbi időpontja: 2019. január 28.

 

Forrás: nonprofit.hu

Friss műsorok

Comments are closed.