A Tesco is kiáll a rák elleni küzdelem mellett - Civil Hírügynökség
kedd, augusztus 21, 2018
Civil Hírügynökség

A Tesco is kiáll a rák elleni küzdelem mellett

tesco-161006

Magyarországon évente közel nyolcezer új emlődaganatot diagnosztizálnak. A rák elleni küzdelem ügyét a Tesco is szívén viseli, ezért októberben csatlakozik a GoPink! elnevezésű nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésére.

A megjelölt termékek megvásárlásával a vevők is segíthetnek, mivel az áruházlánc a befolyt összeg egy részét a Magyar Rákellenes Liga munkájának támogatására fordítja.

A megelőzés kulcsfontosságú, mivel az időben felismert emlődaganat jó eséllyel gyógyítható. „Valljuk, hogy minden figyelmesség csodákra képes. Kiemelten fontos számunkra, hogy a vásárlókkal együttműködve támogassuk az olyan kezdeményezéseket, mint a GoPink! kampány, és hangsúlyozzuk az odafigyelés és a prevenció jelentőségét, illetve segítsünk a betegséggel kapcsolatos nehézségek leküzdésében” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.

A kampány keretein belül az áruházakban október 6. és 25. között kilencféle gomba és hétféle vágott virág közül választhatnak a vásárlók, amiket rózsaszín csomagolásukról ismerhetnek fel. A szervezők azért választották a gombát, mert amellett, hogy nagyon egészséges, kutatások szerint a csiperkegombában található konjugált linolénsav (CLA) hatására a női szervezetben kevesebb ösztrogén termelődik, aminek magas szintje összefüggésbe hozható a mellrák kialakulásával.

 

A TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.
A Tesco 20 éves hazai működése során a magyar gazdaság meghatározó szereplőjévé vált. A 2015-ben létrejött Tesco Európa segítségével erősebb lett a vállalat és egyszerűsödött működése. Ennek köszönhetően az áruházlánc hosszú távon tovább erősíti megszerzett pozícióját. Az egyik legnagyobb privát munkaadó az országban: több mint 20 ezer munkatársának biztosít állást. Határozott célja, hogy a munkavállalói jövedelmek miatt is elismert szereplője legyen a piacnak. 207 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. A Tesco Online Bevásárlás Szolgáltatásával, kis formátumú üzleteivel és hipermarketeivel napról-napra közelebb viszi vásárlóihoz az elérhető árú és jó minőségű termékeket. Élelmiszer-választékában található 3200 sajátmárkás termék felét itthon állítják elő, beszállítóinak csaknem 80 százaléka – közel 1100 vállalkozás – magyar. Az áruházlánc aktívan támogatja az egészséges táplálkozás előtérbe kerülését, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelmet és a helyi közösségeket.

 

Forrás: beküldött hír

Friss műsorok

Comments are closed.