vasárnap, december 16, 2018
Civil Hírügynökség

SmileCenter – The Dental Spa – jótékonyság

hospice-160606

Dr. Bodrogi Attila és csapata egységesen áll a Magyar Hospice Alapítvány jótékonysági rendezvénye mellé immár második alkalommal.

Szombaton délelőtt a II. Nárcisz Golfkupa kezdő és tapasztalt játékosaival együtt segíti a mosolyszépítő csapat a Hospice Ház lakóinak szakszerű ellátásához szükséges működés feltételeinek megteremtését. A nemes célú június 11-i sportnapot a budapesti Marriott Hotel gyönyörű, dunai panorámás gálavacsorájával egybekötött díjátadójával zárják. Az este folyamán prémium és luxus kategóriás tombolával, illetve felajánlott termékek, szolgáltatások, utazások árverezésével biztosítják a keretet a Hospice Ház betegeinek méltóságteljes ellátásához.

„Munkatársaimmal a SmileCenterben a gyönyörű mosolyok által életminőségi változást is nyújtunk, de ugyanilyen fontosnak tartom az emberi méltóság megőrzését az élet utolsó pillanatáig, amiért a Magyar Hospice Alapítvány munkatársai dolgoznak.” – mondta Bodrogi doktor, az esztétikai fogászat specialistája.

Regisztráció a jótékonysági golfkupára, illetve a gálavacsorára (akár külön is): agnes.pataki@hospicehaz.hu

Earlybird regisztrálók között a Michelin csillagos Costes Restaurant vacsorája kerül kisorsolásra.

Forrás: beküldött hír

Friss műsorok

  • Cím: Fogyasztóvédelem – Igazságügyi szakértés – könnyűipari termékek
  • Hossz: 56:30
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Hoffer Ferenc igazságügyi szakértő

1/7. Mikor és hogyan forduljunk igazságügyi szakértőhöz, ha panaszunk van? Hogyan válasszunk szakértőt? Ki fizeti és mire jó a szakértői vélemény?

Letöltés
  • Cím: Fogyasztóvédelem – Gázkészülékek javítása és karbantartása
  • Hossz: 56:56
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Horváth Zoltán gázkészülék szervízvezető

1/6. Háztartásokban használatos gázkészülékek karbantartásával, javításával és vásárlásával kapcsolatos panaszok és azok elkerülése érdekében való felkészülés és teendők.

 

Letöltés
  • Cím: Fogyasztóvédelem – Közlekedés, autós panaszkezelés 2.rész
  • Hossz: 56:55
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Wendler András mérnök és szervízvezető

1/ 5. Az autós fogyasztók panaszai és azok kezelése. Fogyasztói jogviták rendezési módjai. Téli és őszi közlekedési felkészülés. Számlaviták és elkerülésük.

Letöltés
  • Cím: Fogyasztóvédelem – Közlekedés, autós panaszkezelés
  • Hossz: 56:55
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Wendler András mérnök, szervízvezető

1.4  Az autós fogyasztók panaszai és azok kezelése. Fogyasztói jogviták rendezési módjai. Téli és őszi közlekedési felkészülés. Számlaviták és elkerülésük.

Letöltés

Comments are closed.