hétfő, február 18, 2019
Civil Hírügynökség

Populus- Egy mindenkiért, mindenki mindenkiért!

“Fogjunk össze és oldjunk meg helyi, megyei vagy országos szintű, problémás, rosszul működő közügyeket. Tapasztaljuk meg, hogy ha nem csak beszélünk róla, hanem közösen teszünk is a megoldás érdekében, eredményeket lehet elérni. A populus.hu online eszközöket, felületet biztosít erre.”



Az oldal célja

Online eszközöket, felületet biztosítani ahhoz, hogy magánszemélyek és civil szervezetek, állami intézményekkel összefogva különféle, a hétköznapjainkat érintő problémás, aprónak tűnő közügyeket tárjanak fel és oldjanak meg. Ez közösen sikerülhet, külön-külön, egyenként biztosan nem tudnánk.

Kiknek szól az oldal?

Azoknak, akik egy normális, nyugodt, élhető, szerethető, toleráns, szolidáris, európai, XXI. századi Magyarországon akarnak élni, és ennek érdekében szívesen tennének is valamit. Azoknak, akik nem rombolni és viszályt szítani, hanem építeni akarnak. Azoknak, akik már ráébredtek, hogy az ország megújításának munkáját senki más nem fogja helyettünk elvégezni.

Mire való most az oldal?

Jelenleg az oldalon regisztráció nélkül lehet

  • böngészni ügyeket, azok menetét, az elért eredményeket
  • javaslatot tenni az egyes ügyekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekkel, problémákkal kapcsolatban
  • felvinni új adatokat, melyek előrébb viszik az adott ügyet
  • email-ben jelentkezni, ha szívesen vállalnád, hogy az aktuális ügyek valamelyikének megoldásán aktívan és hosszabb távon is dolgoznál közösen másokkal

Milyen ügyek jelennek meg az oldalon?

Az oldalon egyelőre olyan, az államhoz, annak intézményeihez köthető közügyek jelennek meg, melyek problémásak, hibásan működnek. Ebbe nem tartoznak bele sem magánszemélyekre, sem civil szervezetekre / szerveződésekre vonatkozó ügyek, felvetett problémák. Ez utóbbi javaslatok, felvetések nem lesznek láthatóak az oldalon.

Milyen fejlesztések várhatóak?

Az oldal folyamatosan változik majd a következő pár hónapban. Eddig megfogalmazott és tervezett fejlesztések:

  • új ügy-felvitel menetének pontos kialakítása
  • regisztrációhoz kötött funkciók meghatározása, kialakítása
  • ügyek adminisztrálásának könnyebbé tétele
  • egy-egy közpolitikai terület bemutatása infografikákkal, interaktív webes alkalmazásokkal

További információ itt olvasható.

Forrás: populus.hu

Friss műsorok

  • Cím: Fogyasztóvédelem – Igazságügyi szakértés – könnyűipari termékek
  • Hossz: 56:30
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Hoffer Ferenc igazságügyi szakértő

1/7. Mikor és hogyan forduljunk igazságügyi szakértőhöz, ha panaszunk van? Hogyan válasszunk szakértőt? Ki fizeti és mire jó a szakértői vélemény?

Letöltés
  • Cím: Fogyasztóvédelem – Gázkészülékek javítása és karbantartása
  • Hossz: 56:56
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Horváth Zoltán gázkészülék szervízvezető

1/6. Háztartásokban használatos gázkészülékek karbantartásával, javításával és vásárlásával kapcsolatos panaszok és azok elkerülése érdekében való felkészülés és teendők.

 

Letöltés
  • Cím: Fogyasztóvédelem – Közlekedés, autós panaszkezelés 2.rész
  • Hossz: 56:55
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Wendler András mérnök és szervízvezető

1/ 5. Az autós fogyasztók panaszai és azok kezelése. Fogyasztói jogviták rendezési módjai. Téli és őszi közlekedési felkészülés. Számlaviták és elkerülésük.

Letöltés
  • Cím: Fogyasztóvédelem – Közlekedés, autós panaszkezelés
  • Hossz: 56:55
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Wendler András mérnök, szervízvezető

1.4  Az autós fogyasztók panaszai és azok kezelése. Fogyasztói jogviták rendezési módjai. Téli és őszi közlekedési felkészülés. Számlaviták és elkerülésük.

Letöltés

Comments are closed.