szombat, augusztus 24, 2019
Civil Hírügynökség

Pénzügyi asszisztenst keresünk

allaskereso2-180704

A romatelepeken élők társadalmi beilleszkedéséért dolgozó Bagázs Közhasznú Egyesület teljes munkaidős pénzügyi és adminisztratív asszisztenst keres, akinek legfontosabb feladata a szervezet mindennapos pénzügyi folyamatainak adminisztrációja, nyilvántartása a pénzügyi vezető támogatásával.

Munkavégzés helye: Budapest
Jelentkezési határidő: 2019. április 30.
Munkakezdés időpontja: 2019. május/június

Főbb feladatok:
• Munkábajárási költségtérítések, utazási rendelvények elkészítése
• Pénztár és bankszámla kezelése
• Pénzügyi adminisztráció (Excel használat)
• Könyvelési anyagok előkészítése
• Munkaügyi adminisztráció (alkalmi bejelentések, szerződésmódosítások előkészítése)
• Szolgáltatókkal való kapcsolattartás (irodai feladatok elvégzése)

Szakmai ismeretek:
• Felsőfokú végzettség (szakirányú diploma előnyt jelent)
• Legalább 1 év pénzügyi adminisztrációs tapasztalat
• MS Office programok (főként Excel) és Google Drive magas szintű ismerete
• Önálló, megbízható és precíz munkavégzés

Az ideális jelentkező:
• Tudja, mi az a pivot tábla, és nem fél használni
• Bírja a monotonitást, de lusta is annyira, hogy lerövidítse és racionalizálja a folyamatokat
• A munkaidő utolsó 20 percében is szívesen, mosolyogva adja ki az előleget
• Fontosnak tartja a Bagázs küldetését, értékeit, és pénzügyesként sem felejti el, hogy miért dolgozunk

A jelentkezéshez küldd el szakmai önéletrajzodat, fizetési igényedet a jelentkezes@bagazs.org email címre.
Az email tárgya, kérjük, legyen “Pénzügyi asszisztens”.

…és hogy miért éri meg jelentkezned?
Mert széleskörű ismereteket szerezhetsz a HR, a számvitel és a pénzügy területein egyaránt. Beleláthatsz egy civil szervezet működésébe, ahol nem csak egy-egy részfeladatra, hanem egész folyamatokra láthatsz rá.
Ez nemcsak egy egyszerű munkahely, hanem egy közösség, ahol mind ugyanazért a célért dolgozunk.

 

Forrás: nonprofit.hu

Friss műsorok

Comments are closed.