szerda, május 22, 2019
Civil Hírügynökség

Összevont tavaszi kampány JÖN

tudatosTavasz-190304

Tudatos Tavasz a Jövő Öko-Nemzedékéért! címmel tavaszi kampányt hirdet a JÖN Alapítvány, amelyben a klímabarát életvitelre hívják fel a figyelmet.

Napjainkban az emberek már a bőrükön érzik a klímaváltozás közvetlen hatásait és egyre gyakrabban találkozunk a médiában is a klímavédelem kifejezésével. Szerencsére ezzel a témával a fiatal korosztályt is meg lehet szólítani. Ennek hatására a korábbinál erélyesebben lehet fellépni a klímaváltozással kapcsolatban.

A JÖN Alapítvány tavasszal a megújulás, a természet ébredése jegyében egy összevont tavaszi kampány keretein belül több lakossági szegmenst érintő témával foglalkozik. Külön kiemelve a jövő öko-nemzedékének a jövőbe vetett hitét.

A tavaszi kampány elemeként a hulladékcsökkentés mellett az energiafelhasználás csökkentésére, a kertészkedés és faültetések fontosságára, illetve a klímaproblémákra hívja fel a figyelmet a JÖN.

A Tudatos Tavasz a Jövő Öko-Nemzedékéért! tavaszi kampány elemei:
• Kertészkedés
• Energiatudatosság
• Csomagolásmentes május

A tavaszi kampányról bővebben a szervezet honlapján lehet tájékozódni: http://jonalapitvany.hu/tudatos-tavasz-jon/

Legyen élhetőbb, tisztább és környezettudatosabb Magyarország!

 

Forrás: Jövő Öko-Nemzedéke Alapítvány

Friss műsorok

  • Cím: Fogyasztóvédelem – Igazságügyi szakértés – könnyűipari termékek
  • Hossz: 56:30
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Hoffer Ferenc igazságügyi szakértő

1/7. Mikor és hogyan forduljunk igazságügyi szakértőhöz, ha panaszunk van? Hogyan válasszunk szakértőt? Ki fizeti és mire jó a szakértői vélemény?

Letöltés
  • Cím: Fogyasztóvédelem – Gázkészülékek javítása és karbantartása
  • Hossz: 56:56
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Horváth Zoltán gázkészülék szervízvezető

1/6. Háztartásokban használatos gázkészülékek karbantartásával, javításával és vásárlásával kapcsolatos panaszok és azok elkerülése érdekében való felkészülés és teendők.

 

Letöltés
  • Cím: Fogyasztóvédelem – Közlekedés, autós panaszkezelés 2.rész
  • Hossz: 56:55
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Wendler András mérnök és szervízvezető

1/ 5. Az autós fogyasztók panaszai és azok kezelése. Fogyasztói jogviták rendezési módjai. Téli és őszi közlekedési felkészülés. Számlaviták és elkerülésük.

Letöltés
  • Cím: Fogyasztóvédelem – Közlekedés, autós panaszkezelés
  • Hossz: 56:55
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Wendler András mérnök, szervízvezető

1.4  Az autós fogyasztók panaszai és azok kezelése. Fogyasztói jogviták rendezési módjai. Téli és őszi közlekedési felkészülés. Számlaviták és elkerülésük.

Letöltés

Comments are closed.