hétfő, december 10, 2018
Civil Hírügynökség

Mobilhasználati szabályzat gyerekeknek

mobil-180713

Egy, a lakás jól látható pontjára kitett mobilhasználati szabályzat elkészítését javasolják a gyerekeket érő krízishelyzetek terén sokat tapasztalt magyar szakemberek. Egy példaszabályzatot is készítettek.

A 10-11 éves korú gyerekek nagy többségének már van okostelefonja. Kérdéses azonban, hogy tudják-e a készüléket biztonságosan használni – írja Facebook-oldalára kitett bejegyzésében a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány. A 25 éves tapasztalattal rendelkező szervezet szerint a gyerek első saját okostelefonjának megvásárlása előtt érdemes a gyerekekkel néhány kérdést átbeszélni, és egy okostelefon-használati szabályzatot kialakítani, akár a lakásban egy jól látható helyre kitenni.

Az alapítvány egy példaszabályzatot is közzétett.

szabalyzat-180713

Miután kitette a szabályzatot, egy dolgot ne felejtsen el ön sem: letenni a mobilját.

A Kék Vonal alapítványt – mindenféle előhívó és körzetszám nélkül – a 116 111 és 116 000 hívószámokon érhetik el azok a fiatalok, akik úgy érzik, nincs kivel beszélgetniük. Aki a lelkisegély-vonal helyett inkább írásban kommunikálna – akár chaten, akár e-mailen –, az ide kattintva ( https://www.kek-vonal.hu/index.php/hu/interaktiv-kapcsolatok) teheti meg.

 

Forrás: hvg.hu

Friss műsorok

  • Cím: Fogyasztóvédelem – Igazságügyi szakértés – könnyűipari termékek
  • Hossz: 56:30
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Hoffer Ferenc igazságügyi szakértő

1/7. Mikor és hogyan forduljunk igazságügyi szakértőhöz, ha panaszunk van? Hogyan válasszunk szakértőt? Ki fizeti és mire jó a szakértői vélemény?

Letöltés
  • Cím: Fogyasztóvédelem – Gázkészülékek javítása és karbantartása
  • Hossz: 56:56
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Horváth Zoltán gázkészülék szervízvezető

1/6. Háztartásokban használatos gázkészülékek karbantartásával, javításával és vásárlásával kapcsolatos panaszok és azok elkerülése érdekében való felkészülés és teendők.

 

Letöltés
  • Cím: Fogyasztóvédelem – Közlekedés, autós panaszkezelés 2.rész
  • Hossz: 56:55
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Wendler András mérnök és szervízvezető

1/ 5. Az autós fogyasztók panaszai és azok kezelése. Fogyasztói jogviták rendezési módjai. Téli és őszi közlekedési felkészülés. Számlaviták és elkerülésük.

Letöltés
  • Cím: Fogyasztóvédelem – Közlekedés, autós panaszkezelés
  • Hossz: 56:55
  • Vendég: Dr. Csanádi Károly a Pest megyei Békéltető Testület vezetője és Wendler András mérnök, szervízvezető

1.4  Az autós fogyasztók panaszai és azok kezelése. Fogyasztói jogviták rendezési módjai. Téli és őszi közlekedési felkészülés. Számlaviták és elkerülésük.

Letöltés

Comments are closed.