kedd, március 19, 2019
Civil Hírügynökség

A L’Oréal 10. alkalommal a Világ Legetikusabb Vállalatai között

Intézet_logo-190312

Az etikus vállalati gyakorlatok meghatározásában és fejlesztésében világelső Ethisphere Intézet ismét a világ legetikusabb vállalatai közé választotta a L’Oréalt. A L’Oréal tizedik alkalommal kapta meg ezt a kitüntetést, bizonyítva ezzel az elköteleződését a feddhetetlen vezetés és az etikus vállalati gyakorlatok szorgalmazása mellett.

Timothy Erblich, az Ethisphere vezérigazgatója a következő gondolatokkal gratulált a vállalatnak: „Mi az Ethisphere-nél lenyűgözőnek tartjuk a L’Oréal értékrend-alapú megközelítésmódját, hosszú távú célkitűzéseit és elköteleződését a tisztességes működés iránt. Gratulálunk mindenkinek a L’Oréalnál, hogy mindennapi munkájuk során alkalmazzák az etikai alapelveket, és hogy megszerezték ezt az elismerést.”

Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnök-vezérigazgatója a kitüntetés kapcsán elmondta: „Ez a tizedik elismerés az Ethisphere-től igazolja azt, hogy egy vállalat lehet egyszerre etikus és sikeres is. Az etika a Csoport átalakulásának egyik mozgatórugója, amelyre a munkavállalóink a világ minden táján különösen büszkék.”

„Az exponenciális fejlődés világában, egy erős etikai kultúrával rendelkező vállalat jobban fel van készülve arra, hogy szembenézzen a jövő kihívásaival” tette hozzá Emmanuel Lulin, a L’Oréal vezető alelnöke és fő etikai tisztviselője.

2019-ben összesen 21 országból és 50 iparágból 128 vállalat kapott elismerést. A 13. évi kitüntetettek listája jól mutatja, hogy ezen vállalatok továbbra is ösztönző erőként vannak jelen a közösségek fejlesztésében, a hozzáértő és felhatalmazott munkaerőbázis kiépítésében, valamint előmozdítják az etikára és küldetéstudatra koncentráló vállalati kultúrák kialakulását.

A L’Oréal etikájáról
• 2000: a L’Oréal Franciaországban az első vállalatok egyike, amely etikai kódexet vezetett be, valamint amely (2007-ben) fő etikai tisztviselőt nevezett ki
• 2008: a L’Oréal elnöke és vezérigazgatója, Jean-Paul Agon megkapta a rangos „Stanley C. Pace Leadership in Ethics Award” kitüntetést
• 2015: a L’Oréal vezető alelnöke és fő etikai tisztviselője, Emmanuel Lulin megkapta a rangos „Carol. R. Marshall Innovation in Ethics Award” díjat
• 2017, 2018: a L’Oréal etikai kódexéért megkapta az Átláthatósági Nagydíjat (Grand Prix de la Transparence – Charte Éthique)

• 2018:
o Az ENSZ Globális Megállapodásának egyik vezető vállalataként, a Cergy-Pontoise Egyetem (Franciaország) két kiválósági díjában részesült etikus kormányzás és etikus vezetés kategóriában (Awards of Excellence in Ethical Governance and Ethical Leadership)
o Emmanuel Lulint, a L’Oréal vezető alelnökét és fő etikai tisztviselőjét kitüntették, mint az ENSZ Globális Megállapodás SDG élharcosát a vállalati etika fejlesztésében (SDG Pioneer for Advancing Business Ethics), illetve megkapta a „Bill Daniels Being a Difference Award” díjat a NASBA Center for the Public Trust-tól és a Cergy-Pontoise Egyetem első tiszteletbeli díját, mint etikai véleményformáló (Honourary Award as Ethics Influencer)
• 2019: A L’Oréal első helyet ért el világszerte 6,000 vállalat közül az ESG rangsorában (Covalence ESG Ranking)
• A L’Oréal évente Etikai Napot szervez, ahol a munkavállalók a világ minden tájáról online chatelhetnek az etika témájáról a L’Oréal elnökével és vezérigazgatójával valamint az országok ügyvezető igazgatójával

További információ a L’Oréal etikájáról itt érhető el: http://www.loreal.com/group/governance/acting-ethically.aspx

 

A L’Oréalról
A L’Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 36 sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A Csoport 2018-ban 26,9 milliárd eurós forgalmat generált és 82 600 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: közönségcikk piac, drogériák, gyógyszertárak, fodrászszalonok, repülőtéri üzletek, saját márkaboltok illetve webshopok.
Kutatás és fejlesztés, valamint egy 3885 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L’Oréal fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül.
További információ: http://mediaroom.loreal.com/en

Az Ethisphere Intézetről
Az Ethisphere® Intézet globális vezetőként van jelen az etikus vállalkozási gyakorlatok normáinak meghatározásában és előnyben részesítésében, amelyek a vállalati személyiséget, a piaci bizalmat és a vállalati sikert táplálják. Az Ethisphere mélyen gyökerező szakértelemmel rendelkezik az alapvető etikai normák mérésének és meghatározásának területén, adatvezérelt betekintések használatán keresztül, amelyek segítik a vállalatokat abban, hogy kihangsúlyozzák vállalati személyiségüket, valamint, hogy mérjék és fejlesszék kultúrájukat. Az Ethisphere kitünteti a kiváló eredményeket a Világ Legetikusabb Vállalatai című elismerésével és ipari szakértői közösséget biztosít a BELA (Business Ethics Leadership Alliance) szövetségen keresztül. További információkat találhat az Ethisphere-ről alábbi oldalakon: https://ethisphere.com

 

Forrás: beküldött hír

Friss műsorok

Comments are closed.