hétfő, április 22, 2019
Civil Hírügynökség

Irodai adminisztrátort keresünk

allaskereso2-180704

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat felvételt hirdet Irodai adminisztrátor munkakörbe.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Magyarország egyik legnagyobb karitatív szervezete, amely évente több százezer embernek nyújt segítséget. Mindennapos tevékenysége során ételt és ruhát oszt a rászorulóknak, szállást ad a fedél nélkülieknek, ügyet intéz az arra képtelenek helyett. Az Egyesület Országos Központjába keressük új munkatársunkat, aki az irodai adminisztrációban segíti majd munkánkat.

Feladatok:
• adatrögzítés
• adminisztráció
• asszisztensi feladatok ellátása

A munkakör betöltésének feltételei:
• érettségi bizonyítvány
• irodai adminisztrációban szerzett legalább 1 éves tapasztalat
• jó problémamegoldó képesség
• önálló munkavégzés
• gyorsaság, precizitás

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• pénzügyi területen szerzett tapasztalat
• pénzügyi végzettség
• pályázat elszámolásban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:
• Budapestieknek bérlettámogatás
• kellemes munkakörnyezet
• támogató, jól együttműködő csapat
• egyéb béren kívüli támogatások

Jogviszony jellege, időtartama: határozatlan, teljes munkaidős (napi 8 órás) jogviszony
Munkavégzés helye: 1125 Budapest, Szarvas Gábor út 58-60.

A pályázatnak tartalmaznia kell:
• szakmai önéletrajzot
• bruttó bérigényt

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, várjuk a jelentkezését a rudy.erika@maltai.hu e-mail címen 2019. április 15-ig.

 

Forrás: nonprofit.hu

Friss műsorok

Comments are closed.