péntek, október 19, 2018
Civil Hírügynökség

Együtt búcsúztatták a nyarat Velencén

170910-dmVelence

Új oldaláról mutatkozott be a dm idén augusztusban: családi fesztivált szervezett a vállalat Velencén, két napon át várták a családokat változatos programokkal, s megmutatták, milyen egy igazán kényelmes fesztivál, amely minden korosztályra gondol.

Sokan kihasználták a lehetőséget augusztus utolsó hétvégéjén, hogy az iskola kezdete előtt eltöltsenek még együtt néhány önfeledt órát: a dm nyárzáró rendezvényén 12 helyszín programjai közül válogathattak a családok. Közel ötezren választották a velencei helyszínt, ahol minden adott volt egy izgalmas hétvégéhez: a természet közelében alakították ki a programhelyszíneket, s a család minden tagja számára kínáltak érdekes és szórakoztató programokat.

A helyszíneken a családok izgalmas közös pillanatokat élhettek meg, együtt szépültek anyák és lányaik, a fiúk édesapjukkal vághattak neki igazi apás kalandoknak és kincskeresésnek. Nagyon sok kisgyermek szerzett „jogosítványt” a fesztivál KRESZ parkjában, de a mesesátor programjait is nagy érdeklődés övezte, ahol a kicsik varázslatos világokba repülhettek el. A látogatók a Föld egzotikus tájait is felfedezhették, a filmkészítés kulisszatitkaiba is belekóstolhattak az érdeklődők, a baba-mama világot pedig a legkisebbek igényeire szabták.
A szervezők a szülőkről sem feledkeztek meg, a kényelem szigetén alakítottak ki nekik pihenőzónát, miközben a gyerekek kedvükre minigolfozhattak. Szükség is volt pihenésre, hiszen a programhelyszínek mozgalmas kalandokat kínáltak, a nagyszínpadon pedig mindkét nap gyerekzenekarok és tánciskolai programok váltották egymást, este sztárfellépők érkeztek a pódiumra.

A dm elkötelezett az egészségtudatos életmód iránt, így az elengedhetetlen fesztiválételek mellett megjelent a magas nívójú street food kínálat is, a főzőbemutatók alkalmával pedig a látogatok dmBio alapanyagokat tartalmazó ételek elkészítésének fortélyaiba pillanthattak be.

A drogéria saját márkás termékeivel kreatív helyszíneken ismerkedhettek a látogatók, a fesztiválon a családoknak a pelenkázó, illetve etető sátorban babylove termékeket biztosítottak, a napvédelemről a SUNDANCE termékei gondoskodtak. Nagy sikert aratott a dm trend IT UP sminkkkamion, ahol könnyed nyári sminkeket és gyönyörű manikűrt kaphattak a hölgyek.

„A dm-nél fontos a folyamatos megújulás, a különleges megoldások megtalálása. A dm számára mindig is fontosak voltak a családok, ezzel az eseménnyel szerettünk volna egy igazán különleges élményt nyújtani. Ezen a forró nyári hétvégén több száz család választotta a dm fesztiválját. A dm hisz benne, hogy az együtt játszás, a közösen megélt pillanatok óriási értéket jelentenek. Örülünk, hogy a látogatóknak szóló programok sokszínűségét partnereink is segítették” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A GyereKi! Fesztivál főszervezője a Lime Creative Kft,a rendezvény kiemelt partnerei: Schauma (Henkel Magyarország Kft.), Fiat Chrysler Automobiles Central and Eastern Europe Kft, Velence város, Velence Resort & Spa. Stratégiai média partnerek: Minimax csatorna, Éva magazin, Apa magazin (Marquard Média Magyarország Kft.)
További partnerek: Old Spice (Procter&Gamble), Elevenpark, Emirates.

A dm-drogerie markt-ról röviden

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében. Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot. A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is “meghódítsanak”, melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 260 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a “Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein” avagy “Itt vagyok önmagam, itt vásárolok” szlogennel történő azonosulást.

A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.

 

Forrás: beküldött hír

Friss műsorok

  • Cím: 20. A felkorbácsolt gyűlöletbeszéd – új politikai korszak?
  • Hossz: 29:42
  • Vendég: Setét Jenő, Polyák Gábor, Juhász Attila, Lendvai Ildikó, Hargitai Miklós

A sorozat utolsó darabja, a 20. adás vázlatosan összefoglalja a gyűlöletbeszéd elterjedtségét, fokozatait, megjelenési formáit a társadalmi párbeszédekben és a médiában – súllyal a magyarországi viszonyok között. Szó esik a gyűlöletbeszéd történelmi gyökereiről-előzményeiről és aktuális hazai, valamint határon túli érvényesüléséről és politikai eszközként történő felhasználásáról. (Minden megszólaló elemzi a legutóbbi magyar választásokban a gyűlöletbeszéd szerepét) A tartalmas és sokszínű záró adás megszólalói: Setét Jenő polgári aktivista, Polyák Gábor és Juhász Attila elemzők, Lendvai Ildikó politikus, Hargitai Miklós újságíró.

Letöltés
  • Cím: 19. A gyűlöletbeszéd és a nők elleni erőszak – összefüggések és okok
  • Hossz: 29:44
  • Vendég: Acsády Judit, Antoni Rita, Vicsek Ferenc

Tágabb helyzetképpel nyit a műsor – különös tekintettel a hazai helyzetre. Acsády Judit az MTA Szociológiai Intézetének főmunkatársa a nők szerepének változásában, mind előbbre kerülésében látja a nőellenes beszéd rasszizmusba is átcsapó gyakori és aktuális fel-felbukkanását.(Említi Madách Imre akadémiai dolgozatát és Vörösmarty Mihály negatív, megkülönböztető megnyilvánulását – nagy költők elmaradott nézetei) Antoni Rita a Nőkért szervezet vezetője az Isztambuli egyezmény jelentőségét hazai viszonyok közötti elemzi, sőt a szexizmus jelenségét is megmagyarázza. Vicsek Ferenc informatív és sokszínű műsora még a nőellenes mozgalmakat is említi és jellemzi.

Letöltés
  • Cím: 18. Gyűlöletbeszéd a közbeszédben
  • Hossz: 29:32
  • Vendég: Garai László, Márky-Zay Péter, Kapperner Zoltán, Görög Mása

– a szakértő Garai László szociálpszichológus külföldi és hazai  megnyilvánulásokról beszél. (Plakátkampány és rongálás, ellenfél és ellenség dichotómiája) A tanulságok egyszerre általánosak és közösségfüggőek. Eltűntetésük illetve visszaszorításuk lehetőségei vagy pl. a spirál elvágása – a lehetséges megoldások. Megszólal és saját politikai ars poeticáját mondja el a hazai politika új csillaga Márky-Zay Péter. Elveinek összefoglalása meggyőző. Kapperner Zoltán filozófus a józan emberi beszéd és kapcsolatok végső győzelmét reméli – a jelenlegi markáns példák ellenére – Görög Mása szerkesztő műsorában.

Letöltés
  • Cím: 17. A gyűlöletbeszéd jelentősége a politikában
  • Hossz: 29:53
  • Vendég: Galgóczi Eszter, Tóth Mónika

A sorozat mai adásának témája a gyűlöletbeszéd jelentősége a politikában és a tudomány megközelítése szerepének, használatának történelmi vagy éppen  aktuális, magyarországi okairól (Pl. plakátkampány). A vendég, Galgóczi Eszter a szakdolgozatát e témáról írta, ebben még egyetemi kísérleteiről is beszámol. A magyar politikatörténet utolsó 30 évéből sokszínű hangdokumentum összeállítást hallunk a műsor elején, majd – egyebek között – az ellenségkép és a “mi” dichotómiájának összetevőit és az eszközeit veszi sorba a vendég – Tóth Mónika szerkesztő tartalmas félórájában.

Letöltés

Comments are closed.