csütörtök, június 29, 2017
Civil Hírügynökség

Bevezették a biztonságos szex nem hivatalos emotikonját

2016-12-06 Hírfolyam, Kampány
szexeserny-161201

Az „esernyő esőcseppekkel” emoji mellett tették le legtöbben a voksukat egy közvélemény-kutatáson, miután az Unicode elutasította a hivatalos biztonságos szex hangulatjel kérelmét.

A Durex már futó CondomEmoji kampányának részeként, a világ vezető szexuális jóléti márkája bejelentette, hogy az “esernyő esőcseppekkel” emoji elsöprő győzelmet aratott azon a globális szavazáson, amelynek célja egy olyan hangulatjel megválasztása volt, amely nem hivatalosan a biztonságos szexet jelképezi.

A Durex az esernyő emoji közösségi médiában való használatára buzdítja a felhasználókat. Ennek célja, hogy felhívják az emberek figyelmet a védekezés nélküli szex járulékos kockázataira, illetve az Unicode figyelmét a hivatalos biztonságos szex emoji szükségszerűségére.

A kampány azután a megdöbbentő felismerés után kezdődött, amely szerint a 16 és 35 év közöttiek majdnem fele hiszi azt, hogy nem fenyegeti őket a HIV vírus veszélye, annak ellenére, hogy minden 30. másodpercben megfertőződik egy fiatal.

A megkérdezett fiatalok 60%-a vallotta be, hogy kényelmetlenül érzik magukat, ha a szexről kell beszélni, 72%-uk szerint egyszerűbben fejezik ki érzelmeiket hangulatjelek segítségével, és több mint háromnegyedük használ hangulatjeleket kapcsolataik és a szex megvitatásához. 10-ből 9 pedig egyetértett abban, hogy egy hivatalos #CondomEmoji elősegítené a biztonságos szex nyílt kommunikációját.

A Durex nemzetközi igazgatója, Volker Sydow elmondta: „Hisszük a Durexnél, hogy a nem hivatalos biztonságos szex emoji egy jelentős lépés lesz a fiatalok támogatásában annak érdekében, hogy a biztonságos szex témája újra napirendi pont legyen, ezzel csökkentve a HIV és AIDS terjedését. Arra kérjük az embereket, hogy ők is álljanak a kampány mögé a nem hivatalos emoji és a #CondomEmoji hashtag megosztásával.”

A kampány az IPPF-től (International Planned Parenthood Association) is támogatásra lelt. A szervezet vezetője, Tewodros Melesse elmondta: „a biztonságos szex tudatosítása továbbra is globális kihívás. Támogatjuk a Durex törekvéseit, hogy segítsünk a fiataloknak a védekezésre gondolni. Az AIDS világnapján is támogatjuk az erőfeszítést annak érdekében, hogy felhívjuk a figyelmet a védekezés nélküli szex kockázataira.”

A Durex a kampány részeként egy online videót is készített, ami itt megtekinthető:
https://www.youtube.com/watch?v=hFy4JJhEkZg

###
A Durex
A Durex® a világ vezető szexuális jóléti márkája, amely minőségi óvszereket, érzéki örömöt okozó síkosító géleket és masszázs zseléket gyárt. A Durex több mint 80 év hálószobai tapasztalattal a háta mögött elkötelezett amellett, hogy inspirációt nyújtson a szerelmeseknek a biztonságos szex terén. Ezért a Durex folyamatosan dolgozik az olyan újításokon, amelyek fokozzák a szexuális örömöt, így segítve a párokat abban, hogy közelebb kerüljenek egymáshoz és fokozzák együttléteik minőségét.
További információkért látogasson el a www.durex.hu oldalra.

Az RB
Az RB* a világ vezető, fogyasztói egészséggel és higiéniával foglalkozó cége. Több mint 60 országban működik, és majdnem 200 országban forgalmaz termékeket. A cég mintegy 37.000 főt alkalmaz világszerte.

A londoni tőzsde top 20 cége közé tartozó RB célja, hogy innovatív megoldásokkal járuljon hozzá az egészségesebb élet és boldogabb otthonok létrehozásához. Napjainkban globális szinten az első vagy a második helyen áll gyorsan növekvő termékkategóriáinak többségében, köszönhetően kivételesen magas innovációs rátájának. Egészséggel és szépségápolással kapcsolatos, higiéniai és háztartási termékek portfólióját 19 globális nagymárka fémjelzi: a Nurofen, a Strepsils, a Gaviscon, a Mucinex, a Durex, a Scholl, a Clearasil, a Lysol, a Dettol, a Veet, a Harpic, a Bang, a Mortein, a Finish, a Vanish, a Calgon, az Air Wick, a Woolite és a French’s. Nagymárkái a bevétel 80%-át alkotják. A cég a Save the Children jótékonysági program legnagyobb globális partnere, és célja annak a partnerségi víziónak a megvalósítása, amely az 5 éven aluliak második legnagyobb halálokának, a hasmenésnek a radikális csökkentését kívánja elérni.

További információkért látogasson el az www.rb.com oldalra.

*Az RB a Reckitt Benckiser tőzsdén jegyzett neve

Az IPPF
Az IPPF (International Planned Parenthood Association) szexuális és nemző egészségügyi ellátást biztosít, amely segít az embereknek meghozni a saját döntésüket. Azért harcolnak, hogy mindenkinek meglegyen a joga meghozni ezeket a döntéseket. Tagjaiknak és önkénteseiknek köszönhetően lokális, de a hálózatuknak köszönhetően globálisan működnek.
Támogatást nyújt bárhol, bárkinek, bármikor, bármeddig.

 

Forrás: beküldött hír

Friss műsorok

Comments are closed.